[H]welke hengst moet ik kiezen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

azahr

[H]welke hengst moet ik kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-10 20:15

ik heb een merrie die vermoedelijk een kruising tussen een Arabier en een New Forest is, ik wil graag een veulen bij haar maar ik weet niet wat voor hengst ik erbij zou willen!
mijn merrie is een bruintje met een niet zo`n hele goede achterhand maar wel met hele goede hoeven en pezen (ze heeft wel een schiefeltje maar daar heeft ze geen last van). ze is verder erg sierlijk gebouwd en heeft een heel lief, nieuwsgierig maar ook erg heet karakter. wie kan mij een advies geven???
groetjes! ;)
hiernaast als mijn profiel fotootje zie je haar

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 23:38

F-AM -> EHK

Moderatoropmerking:
Wil je foto's van je merrie toevoegen in het topic en aangeven wat je zoekt in een hengst/wat je met het veulen wilt gaan doen?

azahr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-10 23:35

azahr schreef:
ik heb een merrie die vermoedelijk een kruising tussen een Arabier en een New Forest is, ik wil graag een veulen bij haar maar ik weet niet wat voor hengst ik erbij zou willen!
mijn merrie is een bruintje met een niet zo`n hele goede achterhand maar wel met hele goede hoeven en pezen (ze heeft wel een schiefeltje maar daar heeft ze geen last van). ze is verder erg sierlijk gebouwd en heeft een heel lief, nieuwsgierig maar ook erg heet karakter. wie kan mij een advies geven???

ik wil het veulentje vooral als recreatie en cross paardje gebruiken en het moet het liefst ongeveer tussen de 1,50 en de 1,55 worden maar goed dat kan je natuurlijk nooit voorzien ;) .

het lukt mij helaas niet om foto`s te plaatsen want het lukt me gewoon niet!!! :( :( :(

groetjes! ;)
hiernaast als mijn profiel fotootje zie je haar

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: [H]welke hengst moet ik kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 15:50