[H]Magic Ronaldo of Andretti voor mijn merrie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jessicaaa

[H]Magic Ronaldo of Andretti voor mijn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 15:27

Voor mijn merrie ben ik aan het kijken voor een hengst. Mijn oog is gevallen op Andretti of Magic Ronaldo.
Kan iemand mij adviseren welke van de 2 voorkeur zou hebben en waarom?

Ik heb een NRPS merrie van 1.64 van de hengst Vigour B. (v. Vasco). De vader van de moeder is Abantos.

Voor mij is in het veulen vooral een goed karakter heel belangrijk, braaf en koel. Daarnaast zou ik graag wat verbetering in de draf zien ten opzichte van mijn merrie. Graag wil ik een compact en niet te groot veulen.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door petraaken op 23-06-10 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag toegevoegd

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 15:28

Wij hebben op stal een veulen van Andretti, bloedmooi beest echt super chique donkerbruin met wit blesje.
Het nadeel is dat hij wel erg klein is. De merrie zelf is 1,69 dus ik weet niet of dit gewoon toeval is of dat hij wat klein fokt.

Jessicaaa

Re: [H]Magic Ronaldo of Andretti voor mijn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 15:51

klein zou voor mij juist prima zijn! ik wil hem (mits braaf) voor mezelf houden en ik ben zelf ook niet zo groot! :D

Nicole288

Re: [H]Magic Ronaldo of Andretti voor mijn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 23:35

Dubbelpost: [EHK] [H] Welke hengst bij mijn merrie?

De hengsten waar je tussen wilt kiezen kun je ook in je al lopende topic vermelden, ik kan ze ook voor je in de titel zetten.

Twee topics over dezelfde merrie openen is niet de bedoeling, daarom krijgt deze een slotje.