Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Inmiddels geruind en een fijn paard, lijkt precies op de moeder. We gaan hem binnenkort nog eens bekijken. 
Maar volgens mij zijn we voor dit jaar al weer te laat.
)
(Hoeft dus niet per se kwpn te zijn..)
) Daar is ook een Johnson uit gekomen, die van een bokker is. Maar aangezien je geen Jazz wilt... Casca schreef:Ok, daar heeft hij dus wel op vergroot! Ja, je hoort altijd wisselende verhalen.. Hij vererft altijd wel een heel mooi model!
Klopt, ze staat in VB, maar heeft wel gewoon papier, ze zou eigenlijk deze zomer naar de keuring gaan, maar ze is niet van mij, de eigenaresse gaat daarover. Ik zal er nog een keer over beginnenMaar volgens mij zijn we voor dit jaar al weer te laat.
Casca schreef:Ze heeft inderdaad al een veulen gehad, van Wender R. Maar dat is geen goedgekeurde hengstInmiddels geruind en een fijn paard, lijkt precies op de moeder. We gaan hem binnenkort nog eens bekijken.
Van Krack C valt het me een beetje tegen dat hij een 6.5 had voor zijn stap. En geeft hij vaak meer maat aan zijn nakomelingen?
.
Ik ben erg benieuwd naar hem in het echt
. Spielberg kan de merrie best hebben denk. Hopelijk wordt ze makkelijk drachtig, want je zit al laat in het seizoen als je dit jaar nog wilt dekken.
omdat de merrie bij die zo veel bepaald heeft, het is bijna een kopie.