Geen idee wat eigenlijk een goede hengst voor haar zou zijn om haar minder goede punten te verbeteren, ze heeft een giga schoft dat is een punt en een lange zwanen hals en een giga hoofd dat mag wel wat kleiner

iemand een goede suggestie?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Elisa2 schreef:Waarom wil je fokken met deze merrie en heeft ze predikaten? op de foto afgaande zou ik in eerste instantie zeggen dat je mischien je geld beter kan investeren in een goed jong paard om te kopen.
Elisa2 schreef:Waarom wil je fokken met deze merrie en heeft ze predikaten? op de foto afgaande zou ik in eerste instantie zeggen dat je mischien je geld beter kan investeren in een goed jong paard om te kopen.
caro29 schreef:Elisa2 schreef:Waarom wil je fokken met deze merrie en heeft ze predikaten? op de foto afgaande zou ik in eerste instantie zeggen dat je mischien je geld beter kan investeren in een goed jong paard om te kopen.
Ik denk dat zij het zo bedoeld dat de merrie nogal wat exterieurmatige tekortkomingen heeft afgaande van deze foto.
Welke richting wil je opgaan met deze merrie. Wat voor soort hengst zoek je? Wat is je doel met het veulen..
Carmen85 schreef:Misschien is het niet zo'n goede foto dan, maar als ik het zo zie verbaasd het me dat ze zoveel punten op exterieur kreeg. Maar goed, dat is de discussie niet. Jij wilt volgend jaar je merrie laten dekken omdat je het een leuke merrie vindt. Prima toch? Ga je het veulen houden en later zelf rijden?
Ben wel benieuwd in welke richting je wilt fokken. En wat zijn verder punten die je eventueel aan je merrie wilt verbeteren?