[H][KWPN] Hengst voor 5jarige merrie (Weltart x Brentano II)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Zimron

[H][KWPN] Hengst voor 5jarige merrie (Weltart x Brentano II)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 17:42

Hoi

Ik ben van plan om een veulentje te kweken uit deze merrie (zie foto's *D ). Haar vader is Weltart die op zijn beurt als vader Weltmeyer heeft. Langs moederkant is het Brentano II die op zijn beurt dan weer Bolero als vader heeft.
Ze is nu 5jaar, meet ongeveer 1m68 en heeft een pittig, sensibel karakter. Wat niet minder belangrijk is bij het kiezen van de juiste KWPN-dressuurhengst natuurlijk. Het laatste jaar is ze ferm uitgegroeid en breder geworden, ze is nu best een stevige merrie. Ik zou graag de hulp van jullie wat inroepen bij mijn keuze naar een gepaste hengst... een ietswat "rustig" karakter en mooie ruime gangen met knieactie zullen een goede aanvulling zijn. Zelf had ik al gedacht aan Rhodium (maar lees hier verschillende meningen over deze hengst wat betreft de karakters die hij voortbrengt) of Vivaldi, Tango, ...

Als jullie zelf een idee hebben, graag! Want ik weet het niet zo goed...

Afbeelding

Afbeelding

http://img504.imageshack.us/img504/5135 ... 810809.jpg

http://img684.imageshack.us/img684/9876 ... 710809.jpg
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 12-05-10 00:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag toegevoegd / max 2 foto's zichtbaar, rest in link

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:48

wat wil je precies aan de gangen verbeteren?
op de "stand foto" lijkt ze kleiner, een beetje popperig en lijkt ze hol in het voorbeen en frans te staan.. verder kan ik het eigenlijk niet beoordelen.

zet even voor jezelf ook, de plus maar vooral ook de minpunten van je merrie op papier.. van daaruit kan je een lijstje met hengsten maken die ja aanspreken