Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Je moet alleen even een standfoto en wat bewegingsfoto's toevoegen (of een filmpje).
heeft ze predikaten? en linkje naar paardenfokken (voor moederlijn) zou ook fijn zijn 
smeeke schreef:Ik heb een Gribaldi merrie staan. Nu ben ik een ruiter en geen fokker, maar ik wil graag een veulentje fokken voor eigen gebruik.
Afstamming: Gribaldi x Ahorn
De merrie is zogoed als perfect gebouwd voor de dressuur. Haar schouder mag wat schuiner en haar voorvoeten zijn ietsjes wat platter! Ze is 1.67m mooi front donkerbruin van kleur, 4 witte sokjes en een kolletje (perfect uitziend dressuurpaard) Karakter is super braaf en eerlijk, alleen kan ze wat schrikkerig zijn en nerveus.
De eisen die ik aan het veulen stel zijn: het moet op zijn/haar moeder lijken, qua uiterlijk en karakter (alleen minder nerveus, dus wat cooler in het hoofd) en een wat schuiner schouder. Niet groter of kleiner. Ik wil geen vos, verder mag alles, maar het liefste donkerbruin. Ze heeft al eens een veulentje gehad van de hengst Trento B. Hier kwam een mooi donkerbruin veulentje uit met 4 witte voetjes en kolletje.
Misschien moeten we weer met deze hengst fokken.
Wie kan mij adviseren, aangezien ik totaal geen verstand heb van fokken.
Groetjes