Ik ben op zoek naar een dressuurhengst om mijn merrie te laten dekken. De afstammeling van de merrie is Havidoff x Doruto. Helaas heb ik geen foto van haar op de pc dus ik kan geen foto toevoegen.
Ik ben opzoek naar een hengst die de volgende eigenschappen doorfokt: * genoeg maat * goed model,exterieur * zeer goede bovenlijn met goed aangesloten lendenen en 'strakke' rug. * hoge verzen Hoewel de merrie beschikt over goede bewegingen wil ik natuurlijk een hengst die dat ook vererft.
Liever geen hengst met bijv.Jazz,Krack C ,Ferro bloed maar ik zoek meer een (duitse)hengst met het liefst Donnerhall of Sandro Hit bloed.
Wie weet een fijne hengst voor mijn merrie????
Laatst bijgewerkt door petraaken op 01-04-10 08:01, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:tag toegevoegd.
dit zijn allemaal havidoff x doruto merries, staat ie hier tussen?
petraaken
Geplaatst: 01-04-10 08:00
Moderatoropmerking:
Graag toch nog even voor een goede standfoto zorgen. Filmpje mag ook. Dan wel even zorgen dat zowel stand als beweging goed te zien zijn.
LDRD
Geplaatst: 02-04-10 12:05
Bij een merrie met deze afstamming denk ik onmiddellijk aan OOseven. Uit de combi Havidoff x OOseven zijn al veel hele aansprekende fijne sportpaarden gekomen en dan ook nog eens met Doruto erachter.....