Ik heb al nachten lang op de website van het KWPN gezeten maar er zijn zo verschrikkelijk veel hengsten dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien...
Misschien weten jullie wat raad... het lukt me trouwens niet om een foto te plaatsen op bokt, ik doe iets fout maar wat ?
Mijn merrie is een Catano x Goudsmid x Eros
Bruin, ongeveer 168 hoog, ze is erg lang in haar rug en heeft vrij korte benen voor haar postuur, dit moet de hengst dus niet hebben.
Het moet een dappere en/of brutale hengst zijn daar mijn merrie een beetje een bang kuikentje is
Verder heeft ze een goede hals/front, rechte benen & voeten en een vriendelijk karakter.
Oh en de hengst mag geen vos zijn.... jaja ik weet wel dat een goed paard geen kleur heeft maar er is zo veel keuze in goede hengsten dat je ook wel een voorkeur voor kleur mag hebben vind ik !!!
Verder moet de hengst een springcarrière en springbloed hebben én KWPN goedgekeurd.
Ik hoop dat jullie mij wat ideeën willen geven...
Bvd.
Daarnaast is een link naar haar afstamming op paardenfokken.nl ook handig(hoe oud is ze eigenlijk? al eerder veulens gehad?), als ze daar nog niet op staat, kun je haar toevoegen. Je kunt ook altijd nog de fokker van haar bellen en vragen of hij ideeen heeft of een nakomelingenoverzicht opvragen bij het KWPN (als ze nakomelingen heeft) en die eens gaan bezichtigen. Of familie van haar opzoeken en daar tips vragen. Succes in ieder geval!
)