veldstok schreef:Het Painted Black veulen Boreina heb ik een tijdje geleden gekocht. Ik vind het dus wel grappig dat ik een foto van haar zie staan. Boreina is een hartstikke leuk veulentje. Ik ben erg benieuwd hoe ze zich verder zal ontwikkelen.
Hirex schreef:Hallo,
Wij zijn de blije bezitters van Wireina(Gribraldi uit Isabel). Ik weet nog dat we eigenlijk voor een hengstveulentje kwamen kijken, ha, ha, Opfok was ongecompliceerd, ze was altijd wel een beetje verlegen. Aanrijden ging in alle rust en met gemak...ze was nog harstikke groen toen we haar bij stal Hulsman brachten...die hebben haar er super voorgezet bij de IBOP.
Ze meet inmiddels 1.67/1.68, wordt een keer of 4 per week rustig gereden en is een heel fijn paard. Half april verwacht ze een veulen van UB40. Gezien haar fijne karakter durfden we een combi met Jazz-bloed wel aan en we hebben al een aantal Jazz-nakomelingen op de boerderij, in opfok en onder het zadel die het (ook recreatief!) braaf doen.
Ik houd je op de hoogte als het veulentje er is en je bent uiteraard van harte welkom op de boerderij.
Albert Borst en Ingrid houweling
Stal Borst, Heukelum
Hey, leuk dat jullie dit hebben gevonden! 
Lijkt me leuk om zo af en toe wat te horen over haar nakomelingen!
Langskomen doen we zeker. Ga daar maar van uit.