GJ9 schreef:Ik vind hem niet lang, integendeel. Qua body sterk en compact om te zien. Wel veel benen en beweging.
En absoluut niet bergopwaarts. Eerder andersom.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DreamGuide schreef:Iedereen enorm bedankt voor het meedenken, ik heb er veel van geleerd en veel goede ideeën gekregen.
Kyton bleef uiteindelijk toch heel positief in mijn hoofd hangen, dus daarmee wordt ze vrijdag geïnsemineerd, hopen op een knappe baby volgend jaar.
janderegelaa schreef:DreamGuide schreef:Iedereen enorm bedankt voor het meedenken, ik heb er veel van geleerd en veel goede ideeën gekregen.
Kyton bleef uiteindelijk toch heel positief in mijn hoofd hangen, dus daarmee wordt ze vrijdag geïnsemineerd, hopen op een knappe baby volgend jaar.
Waarom bleef die positief hangen? Hij dekt echt amper. Mijns insziens door dat ontzettend korte voorbeen. Mijn match zou het niet zijn maar hoop dat het goed uitpakt.
janderegelaa schreef:Waarom bleef die positief hangen? Hij dekt echt amper. Mijns insziens door dat ontzettend korte voorbeen. Mijn match zou het niet zijn maar hoop dat het goed uitpakt.
Aimee schreef:janderegelaa schreef:Waarom bleef die positief hangen? Hij dekt echt amper. Mijns insziens door dat ontzettend korte voorbeen. Mijn match zou het niet zijn maar hoop dat het goed uitpakt.
Hilarisch dit. Zelf vol blijven houden dat TS toch echt moet kiezen voor een klassieke hengst met kort voorbeen en vervolgens over TS heen vallen als ze kiest voor een hengst met kort voorbeen die vrij klassiek fokt![]()
Het zou ook niet mijn keuze zijn, want een strakke rug + een weke rug = niet automatisch een gemiddelde rug. Daarom had ik hengsten opgenoemd met goede ruggen, zodat ze de rug kunnen verbeteren.
Maar hé, als TS hier een goed gevoel bij heeft, is het prima!
DreamGuide schreef:Keuze is (heel eerlijk) ook gewoon een stukje onderbuikgevoel. Ik vond deze hengst een hele fijne uitstraling hebben. Ongeacht wat er uit komt ga ik toch wel veel van het veulen houden haha.