Janinevv schreef:Keona bedankt voor de tips!
Maar bedoelde dat niet echt met de benen hihi.
Als ze galopeerd belonen we dat ook, maar meestal gaat ze eerst gigantisch hard draven maar in onze bak is dat aardig zwaar waardoor ze denk ik snel over gaat in draf.
Ik denk dat ik gewoon eens is ga rond neuzen na hengsten.
Ja zoek iets dat je aan stat,en in een bak galoperen is nog moeilijker dan op een recht stuk.onze jonge lusitano heeft er ook koeite mee gat in de bak dan ook vaak proberen te rennen.je moet haar ook zien als een jog paard voor galop moet ze zich gaan dragen .maar bij je veulen gaat dat geen probleem zijn.en lekker blijven oefenen.dus zoek iets dat je aanstaat.sublime staat bv in belgie mooi hengst en ook een alles kunner met mooie kleur waardoor veulen ook palomino of valk of smockey black.dan heb je de 2 knedo hengsten die ik je vertelde maar bv stal du bois heeft ook mooie nrps hengsten.let wel op dat je voor nrps papier een hengst moet hebben met minimaal 25% arabische bloed maar denk dat de du bois daar boven zitten.fok je met nrps hengst dan moet het 25% anglo arabsche bloed zijn.maar geloof dat je liever pony wilde fokken.google de hengsten eens en kijk ook dat dek geld betaalbaar is