in de nakomeling zelf. dus als je merrie geen av bloed heeft moet de hengst 25% dragen Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
in de nakomeling zelf. dus als je merrie geen av bloed heeft moet de hengst 25% dragen
. Ik zie ook niet staan hoe groot die hengst precies is en wil meer foto's/ filmpjes en informatie. Misschien is die ook wel wat voor mijn welsh of de dochter van de merrie van dit topic voor de toekomst.
Manda schreef:Zou een nakomeling van hem met mijn merrie ook nrps geaccepteerd worden?
Manda schreef:Ook bericht over Spot on sa. Via diepvries beschikbaar voor 1400 euro. Ik vraag me af, mag hopen niet per rietje? ???
Dit vind ik dus eigenlijk te duur helaas....
lailapri schreef:Zou kunnen maar nrps kijkt tegenwoordig ook wel erg naar afstamming en ik weet dat de moeder voor zover ik weet geen volledig bekende afstamming heeft. Voor het nrps moet het dan dus echt een verrijking zijn voor het stamboek. Je betaald daar ook 10/20 keer zoveel voor goedkeuring als bij het nas. Ik zou daar dan dus echt heel goed overna denken. Mocht het een appaloosa veulen worden denk ik dat het ook niet meer als 2000/2500 euro op kan brengen (uitzonderingen daar gelaten) maar mijn appie veulens brengen maar 600-1500 euro op. Dan heb je dus een enorme post verlies. Je zou het dan dus beter kunnen opfokken en proberen er iets moois van te maken maar kans dat hij toch niet goed genoeg is blijft ook aanwezig.
amyz schreef:Oh dat valt me nog alles mee, 1400! Voor een Arab met een kleurtje (ik heb ze nog niet elders gezien, partbreds met zo veel type én met een aparte kleur) dacht ik dat het een klap meer zou zijn.
Kan me wel voorstellen dat het in jouw geval te veel is![]()
Je krijgt inderdaad meerdere doses, prijs is gelukkig niet per rietje