integendeel zelfs. Maar laat ik het nog wat breder trekken zonder arrogant te willen zijn. Ik heb zelf tientallen veulens gefokt en opgefokt, van diverse hengsten, ken hun karakters, hun zwakke en sterke punten , hun gezondheid, oc-ocd status enz. enz...Daarnaast bezoek ik zeer veel keuringen en sportevenementen. .Dus als ik voor mijn merries een hengst uitzoek dan kan ik naast de grote KWPN-database beschikken over een behoorlijke eigen ervaring. Ik kan vaak al aan een paard zien hoe het gefokt is. Dat neem ik allemaal mee als ik de moeite neem om een ander te helpen bij een hengsten keuze. En ik denk dat ik nu ook voor Yvonne spreek. Doe met die kennis wat je wilt. Ik verval iig niet in gewild of ongewild opdringen van niet gevraagde opties, zoals zo vaak hier met Gelderse hengsten gebeurd. Ik houd me er ook verre van om mijn eigen handel te promoten. Doe met mijn adviezen wat je wilt en ik ben uiteraard heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden, en nog meer, wat het ís geworden.