Daarnaast met Voltaire en Farn vooraan vast ook niet een vererver van schatjes.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

fokfanaat schreef:winningmood had ik ook al aan gedacht, dacht toch wel dat hij ebschikbaar is, loopt momenteel niet ind e sport toch?
GJ9 schreef:Kimberley zelf vind ik een plaatje maar ken er ook geen nakomelingen van. Je zou zeggen dat die toch zijn kansen gehad moet kunnen hebben in de Gelderse fokkerij.
Of had hij niet een matig rontgen rapport? Merrie zelf is op haar 16e nog prok geworden en haar Wilson zoon was geprikt (Wilson zelf heeft een bemerking) en die was ook schoon.
NatasjavE schreef:GJ9 schreef:Kimberley zelf vind ik een plaatje maar ken er ook geen nakomelingen van. Je zou zeggen dat die toch zijn kansen gehad moet kunnen hebben in de Gelderse fokkerij.
Of had hij niet een matig rontgen rapport? Merrie zelf is op haar 16e nog prok geworden en haar Wilson zoon was geprikt (Wilson zelf heeft een bemerking) en die was ook schoon.
Hij had inderdaad een matig röntgenrapport....maar dat hebben wel meer hengsten uit die tijd gehad. Waarom de Gelderse fokkers hem hebben laten staan weet ik niet....
Dat zou je Ria anders moeten vragen. Die weet dat wel. Er zal vast 'iets' zijn denk ik. Dat zal niet alleen het röntgenrapport zijn,...want dan zou je inderdaad Wilson ook moeten laten staan.