Ja ik ken hem ik heb alleen veel makkelijker nog toegang tot een zwarte AV hengst van de fokster van mijn andere merrie dus dan zou ik die eerder kiezen.
Ik vind Arabah echt een beetje ponyachtig, dat is voor de pony fok zoals dit geen probleem maar ik zou mijn AV er niet mee dekken (sorry als ik mensen voor het hoofd stoot)
Heb je wel gelijk in. Als ze zouden zeggen dat het een NRPS C pony is zou ik het ook geloven. Hoe groot is hij?
ThreeFingers
Geplaatst: 11-08-14 19:15
set_elkol schreef:
Ik vind Arabah echt een beetje ponyachtig, dat is voor de pony fok zoals dit geen probleem maar ik zou mijn AV er niet mee dekken (sorry als ik mensen voor het hoofd stoot)
Hoe groot is hij dan?
Persoonlijk vind ik juist de arabieren van tegenwoordig te groot. Althans vele
Klopt wel hij komt wel een beetje ponyachtig over. Maar lijkt wel een schatje
kwita
Geplaatst: 11-08-14 19:55
hier n stille volger, nu heb ik geen hensten suggestie dus sorry voor het inbreken. maar er is idd best veel vraag naar c in bont of andere effen bijzondere kleurtjes. had n c konik merrie gekocht van bouw echt niet zo heel mooi wel heel lief maar er kwam een fjordenkleur bont luxe veulen uit (wat echt best veel bekijks, heeft nu al!) (Met een heel fijn adel hoofdje en als hij draaft lijkt het wel of hij zweeft,alle verhoudingen kloppen ook echt tot in de puntjes.) zo iets moois had ik echt niet verwacht meer een gewone simpele pony, dus de keuze van de hengst is heel bepalend en kan veel toevoegen.
Cerastes
Geplaatst: 11-08-14 20:40
Oh ik vind die zwarte onwijs mooi!
Vind persoonlijk dat ponyachtige wel wat hebben juist!
Ja ik ken hem ik heb alleen veel makkelijker nog toegang tot een zwarte AV hengst van de fokster van mijn andere merrie dus dan zou ik die eerder kiezen.
Plus dat er echt veel AV hengsten zijn en ik eerder voor een andere zou kiezen.
Maar met die zwarte ga je de hals ook niet verbeteren. Heb wel eens eerder naar hem zitten kijken want er zit een heel mooi lijntje achter maar vond de hals te zwaar.
Gasir weet ik zo niet zeker meer hoe zijn hals was, maar als ik zo de foto's bekijk lijkt hij ook wat laag aangezet. Cupido heeft een verschrikkelijk mooie hals maar daar heb je niet zo veel meer aan nu Misschien AF Acapulco? Wel weer een schimmel, das dan een nadeel..
Wel leuk hoor, je kunt denk ik een hoop kanten op met Blue!
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-14 20:54
Haha ja een schimmel vind ik in dit geval echt zonde! Ik kan eigenlijk moeilijk een AV bedenken die bij Blue past. Misschien MM Segio. Maar niet elke AV fokker dekt ook andere rassen.
ZA Imago heb ik ook overwogen, maar die is volgens mij groot Adabayor Kossack?
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 11-08-14 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt
amyz
Geplaatst: 11-08-14 20:56
Die is ook zwaar in de hals. Ik zit ook effe te brainstormen inderdaad hoor. Moest er voor Nas ook eentje hebben met een echt goede hals en het is me opgevallen dat die niet eens heel makkelijk te vinden zijn.