Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zooist schreef:Dorien66 schreef:Aan Damon Hill gedacht? Donnerhall x Rubinstein I x Parademarsch I.
In april goedgekeurd voor KWPN: Ook in de fokkerij lijkt deze hengst zijn stempel te drukken. Zijn nakomelingen beschikken stuk voor stuk over meewerkende karakters, veel beweging en talent voor de hogere dressuur. Damon’s Delight en Damon’s Divene zijn twee kinderen die het goed deden op het WK dressuur voor jonge paarden. Amstelvreugd’s Before Sunrise ( v. Damon Hill) werd in 2012 winnaar van de Subli Cup.
Hihi, ik heb het even opgezocht.... Dat is inderdaad wel heel erg veel geld.... Verder wel een potentiële kandidaat, mocht ik een paar voordeeltjes hebben!
Cayenne schreef:janderegelaa schreef:Ik begrijp niet zo goed dat Johnson als niet bewezen genoemd wordt. Bijna de helft van zijn aangeboden nakomelingen zijn ster of hoger geworden, hij heeft 2 goedgekeurde zonen én loopt zelf GP. Wat wil je nog meer!?
Een goed achterbeen wellicht