Hij is als jaarling over een sloot gesprongen, bij een koppel 2 jarige hengsten in.
Die hebben hem kort en klein geslagen...
Smsje van wat hij nu dan precies heeft is uiteraard weer die kant op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pletje123 schreef:Ik denk dat je een verkeerd hebt van de gemiddelde bokkerHet niveau ligt bij de Bokkers volgens mij vrij laag hoor. En veel sterruiters zitten er niet tussen. De meesten willen gewoon een fijn braaf paard voor een ritje. En dat is bij veel paardenmensen zo.
Maar voor jezelf en voor de fokkerij is het gewoon wijs een gekeurde hengst te gebruiken. Die geven ook fijne brave nakomelingen.
branka16 schreef:Ik kopieër smsje:
Hij is als jaarling over een sloot gesprongen, bij een koppel 2 jarige hengsten in.
Die hebben hem kort en klein geslagen...
Smsje van wat hij nu dan precies heeft is uiteraard weer die kant op
Donutje schreef:Het is gewoon geen correct gebouwd paard, iedereen met een beetje kennis van zaken ziet dit.
Ik ben van mening dat je dit niet goed kunt beoordelen op een foto. Als je een wel goedgekeurde hengst zo zou fotograferen zou je er waarschijnlijk ook geen cent voor geven. Pas als je de hengst in het echt gezien hebt kun je daar een echte mening over hebben.