Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ragdollcat schreef:Nee ik bedoel eigenlijk niet in haar doen en laten maar in de foklijnen en papieren dat hij je merrie het best kent.
besita schreef:Ragdollcat schreef:Nee ik bedoel eigenlijk niet in haar doen en laten maar in de foklijnen en papieren dat hij je merrie het best kent.
dat vind ik eigenlijk onzin !! als ze een sportpaard wil fokken en ze heeft haar merrie al 6 jr , heeft haar zelf gereden en er heeft ook een prof mee gereden dan weet je zeker de min en plus punten vd merrie om ze in te zetten voor de fokkerij en ben je een hele stap vooruit als het op prestatie neerkomt ..papier en bloedlijnen komt dan echt op rang 2
suzieva schreef:jou corlandwow.. ben ik zo verliefd op..
de quinar ook een fijn paard.. het is echt alleen maar dat ze iets meer van zelf naar de sprong maag trekken.. anders vind ik haar ook top!!!
ik zou mee gaan met besita haar idee met numero uno.. ik heb bijna alleen maar heel erg mooie nakomenlingen van hem gezien.. meestal een fijne kop erop zitten..
cassini en cardento vind ik personelijk ook niet het best voor deze merrie..
en ik ga ook mee met indoctro of quick star.. zou ook precies dat kunnen geven wat je zoekt..
tornesch vind ik een prachtige hengst, maar da weet je nog niet veel hoe die fokkt..
nou zat ik nog te denken an:
lord z (heb er zelf een merrie van gereden, een kleintje, maar die wil echt naar de sprong toe..)
ukato
casall
heartbreaker
en jou corland..