Heeft er iemand hier ervaring met Flemming nakomelingen, nadeel is wel dat het diepvries is, maar normaal is de HB een makkelijk drachtig te krijgen merrie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zarena schreef:Oscar: http://www.pretendenthoeve.com/paginasned/oscar.html
Flemmingh is idd zo goed als springgefokt, maar vererft ook hele goede dressuurpaarden..
besita schreef:hoe je het ook draait : het blijft een utopie om uit een kleine Heartbreaker merrie die ook nog eens bewijst aan de nakomelingen die er nu al zijn klein door te fokken ..te denken met een dressuurhengst een groot paard eruit te fokken ..en dan heb ik liever een kleiner springpaard te fokken dan een klein dressuurpaard
Zarena schreef:Eens met Ulysse1.. Ze fokt puur voor haarzelf, dan moet je kijken hoe je een zo goed mogelijk paard kunt fokken VOOR HAAR ZELF... Niet eentje voor de commericiele verkoop..
Ik snap Besita heel goed, ik wist het ook wel als de merrie van mij zou zijn, maar dat is niet zo, en de fokker wil graag een paard eruit krijgen waar zij goed op kan DRESSUUR rijden... Dan moet je toch naar de middenweg zoeken lijkt mij..
ulysse1 schreef:besita schreef:hoe je het ook draait : het blijft een utopie om uit een kleine Heartbreaker merrie die ook nog eens bewijst aan de nakomelingen die er nu al zijn klein door te fokken ..te denken met een dressuurhengst een groot paard eruit te fokken ..en dan heb ik liever een kleiner springpaard te fokken dan een klein dressuurpaard
Kijk, dat je Stedinger misschien niet kent kan ik inkomen, maar je weet totaal niets van die hengst, ze wil groter fokken, met een Heartbreaker moet je sowieso al heel goed oppassen want maat geeft ie niet door, of heel zelden was dat het geval, ik ken er in ieder geval geen ene +165, maar Stedinger is in dit geval een zeer goede keus, het is aan ts, en, ts heeft meermaals gezegd dat het niet voor de verkoop is ???? wat is ze dan met een kleine, commercieel gefokte, nakomeling die goed springt ......
En nogmaals, Stedinger is zeker niet enkel dressuur.
besita schreef:Landor S x Heartbreaker ..ik denk niet dat TS haar leven al beu is![]()
heb je zelf eigenlijk ervaring met de beesten die je aanbrengt of doe je enkel Sosath promoten![]()
Landor geeft klein , heet en moeilijk ....Hb doet dat in veel gevallen ook ( al hebben ze veel meer kwaliteit en durft ze ook nog eens tegenovergesteld geven nl groot, rustig en veel kwaliteit bvb Action breaker )