tteettt schreef:ja, ik had haar vandaag eerst even in de bak gedaan, en liet haar draven, ze wou wel heel graag
want ze bokte even en sprinte weg, maar zelfs in de galop zag je dat ze 'pijn' had of iig niet goed liep.
de draf was ondanks ze heel vrolijk haar beentjes wou strekken vreselijk slecht... ze hinkte zelfs
een stukje, dus toen vond ik het wel duidelijk genoeg...
tja weet het niet hoor...snap dat die ijzers moeten wennen, maar dat ze nu nogsteeds flink slecht loopt?
Botte bijl? Of het beste voor met je Pony? Bovenstaande heb je zelf 14-04 geschreven, en dan nog vindt je dat je kan overwegen deze merrie te dekken? Misschien moet je in de toekomst zelf iets zorgvuldiger omgaan met wat je wel en niet schrijft? Wat mij betreft was het logischer geweest als je advies en info had gevraagd over hoe nu om te gaan met de Artrose. Of waar kan ik een goede second opinion halen? Al begrijp ik uit je laatste post, dat de ernst van de Artrose inmiddels heel erg mee valt? Nou dat is natuurlijk super goed nieuws, misschien moet je dan nu topic openen over hoe je het voorelkaar hebt gekregen, om de Artrose binnen 2 weken van heel ernstig naar lichte artrose te krijgen.
waar haal je die informatie vandaan? sorry maar ik vind het wat 'asociaal' om continu in mijn post te zoeken naar berichten
die jou van pas komen.
Klopt, ze liep 2 weken geleden knap beroerd om het zo maar even te zeggen, vlak na haar nieuwe ijzers + zooltje . Ze heeft dan ook
een week onregelmatig gelopen en vorige week liep ze een paar dagen best zuiver. Maar vandaag liep ze dus weer onregelmatig
en gisteren ook weer. Tja, het is ook maar wat je wilt lezen, maar je kunt beter al mijn posts gaan lezen inplaats van alleen de
'erge' berichten. En wil je trouwens op houden dit topic (en uberhaupt elk topic die over Nynke gaat) zo te ruiineren?
Het is wel duidelijk lijkt mij, wat ik zo net heb geschreven.