Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kimmm_ schreef:Dat weet ik ook wel. Ik ben hier al 3 jaar over na aan het denken. En de fokkers bij ons op stal zouden het heus wel afraden als het een slecht idee was. Het enige wat ik hier gevraagd heb is een leuke optie qua hengst. En daar zijn er genoeg van, dus er zit er ongetwijfeld 1 tussen die een goede combinatie vormt met mijn merrie.
merelhof schreef:heb ze gevonden Rexana: ze is lagoheidor * damokles * Ramiro Z en ze komt uit oldenburg
Laurabyoux schreef:TS ik vind dat je een prachtige pony hebt hoor (dit even totaal offtopic...), verder heb ik geen verstand van fokken, maar zou ik gewoon een fokkerij bellen om advies ipv bokt, want zo is het voor jou ook niet leuk meer lijkt mij. Doe lekker wat je wilt met je merrie!
en zo zijn er nog meer goede fokkers ....
wij als fokkers zijn heel het jaar door zeeer!!! bewust bezig met de keuze voor onze (vaak top) merries..
WWisecracker schreef:TS vraagt om advies welke henst het beste bij haar merrie past!
Niet of het wel of geen goed idee is.
Dus als iemand vraagt zal ik van de eiffeltoren springen, wat vinden jullie daarvan, mag er alleen maar gezegd worden "Ja, is goed! Moet je doen joh. Toppie! "
Zeggen: Nee dat lijkt mij geen goed idee, mag dus niet? Er mag dus niet gewezen worden op de potentiele risico's?

renate5 schreef:@ sarabande: Ben je weleens naar Warendorf geweest?
Het is maargoed dat dit niet al te vaak voorkomt. Zou me dan ernstig zorgen gaan maken!!