Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Goodgirls schreef:@sarabende: op de foto die je ziet, dit ben ik NIET. En ik ben zeker niet te groot voor mijn paard.
@Karennnn:ik zei eerder (mss is het moeilijk te begrijpen of te lezen, who know's) dat een E-pony ook wel mocht als veulen. Hier in Belgïe is een paard een paard vanaf 1m48. Wij gebruiken de term E-pony hier niet. Ik ben zelf een 1m63 dus denk ik toch dat mijn merrie groot genoeg is.
@Karennnn+sarabende: I hear a lot of bullshit, jullie lezen ook veel tussen de regels door moet ik zeggen...
Iedereen bedankt voor het goede advies! Ik heb ondertussen een idee welke hengst maar ga nog wat verder kijken.
Goodgirls schreef:Mijn paard is mij dierbaar en als ik dingen hoor die absoluut niet zo zijn zoals haar zogezegde "lastig karakter" dan ben ik direkt geraakt ja. En mijn begintopic was: Welke hengst voor stamboekloze merrie? Ik had beter stamboekloos gewoon weggelaten, ik wist nl niet dat dit zo een rel zou veroorzaken.
.
Het gaat over meer dan enkel dat... De ''tegenreacties'' zijn vooral gebaseerd op exterieur van de merrie en jouw 'wensen' voor het veulen (specifiek de grootte, ook al blijkt nu dat je een E pony bedoelt, wat wel meer haalbaar is). Over het stamboek ga je mij echt niet horen zeuren