Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, ze is erg arm bespierd en heeft een wat stekerig voorbeen ( ze word overigens wel goed gereden dus daar ligt het niet aan )_Tomba_ schreef:Sir Oldenburg misschien? dan fok je ook weer terug op Sultan...
Misschien.. amaze schreef:Pipo schreef:Maar waarom wil je zo graag lijnenteelt op Consul doen?
Niet ihb hoor het is maar een idee ;je moet toch ergens mee beginnen(het gaat me ook om zijn moederlijn,Isolde dus.)
Pipo schreef:Ik vind hem ook echt heel gewoon bewegen en hij blijft zijn kruis zo hoog houden.
) shan schreef:Ik begrijp ook niet zo goed, waarom je naar Consul bloed zoekt Amaze, ik zou dan liever richting Farn gaan zoeken als je aansluiting zoekt.
amaze schreef:Ze is wakker maar braaf . Hoe ze ohz was weet ik niet (ik zal de fokker en keertje bellen)
Lengte ih lichaam ..vandaar oa Donnerhall ( en de volle zuster van de moeder bracht een ggk hengst met Donnerhall)
Haar grm was slechts 1.61m
Ik wil niet terug naar het Gelderse type. Het type Cockpit vind ik oa erg aansprekend !
...maar of hij voldoende lengte fokt ?

omarfazara schreef:fidermarck......zit oa gold dollar achter en fidermarck is duitse bondskampioen
zit veel holsteinerbloed in nl.
besita schreef:als zo'n type je bevalt waarom dan niet Calido I ..heb je Cantus erin ( en meteen dezelfde Consul )en dus ook een paar keer de Caletto's , Calypso en Ramzes erbij
;helaas is hij alleen via DV verkrijgbaar (ik heb pas ook min of meer besloten geen DV sperma te gebruiken ivm leeftijd merrie) krackertje schreef:Dit is zo op het kiekje beoordeelt nog niet zo`n verkeerd paard, als je dit graag wilt fokken en je denkt dat dat lukt met je merrie dan misschien Democraat, voegt bloed, maat, lengte en soms de schimmelkleur toe, hij kan wat strooien tusen klassiek en modern, zo op het oog, maar met kwaliteiten in de merrie komt er iets goeds van, geloof me maar, ons uitgangspunt was klassieker en die van ons stoomt al flink door naar de lichte tour.
Ik denk dat als de combi klopt dat het nog wat makkelijker geleverd zou kunnen worden als dat ik denk op de foto te zien.
(ondankbaar kreng !
) besita schreef:Calido is vers en vn goede kwaliteit als je rechtstreeks van Stall hell laat afkomen
omarfazara schreef:fidermarck......zit oa gold dollar achter en fidermarck is duitse bondskampioen
zit veel holsteinerbloed in nl.
Hee dit is tof, van het voorjaar stond lorain haar veulen duraine te koop. Ik wou er naar gaan zien maar de dame belde de zelfde avond al dat het verkocht was
, had ze graag gekocht voor papier alleen al. Heb jij dat veulen zelf nog gezien? Mss moet je voor tuschinsky gaan?