Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Caily schreef:Bovenstaande hengsten vind ik trouwens geen opvallend slechte rug hebben, wat vind je er precies slecht aan? De bovenste hengst spreekt mij meer aan omdat hij meer in het vierkantsmodel staat en meer behang heeft, maar ik denk dat dat iets erg persoonlijks is.
!
Anoniem schreef:Shires zien er altijd een beetje overbouwd uit, dat is normaal. De manier waarop de foto's gemaakt zijn benadrukt dat nog meer. Van deze foto's kun je niet veel zeggen van hun rug.
Je kunt de Shire iig totaal niet vergelijken met een kwpn paard.
Die korte croupe lijkt op een foto bij oudere hengsten optisch al snel korter en schuiner omdat zij vaak hun bilspieren dikker en meer in de hoogte ontwikkeld hebben. Dan lijkt het ook meer alsof hun staart halverwege hun kont eraan vast zit.
Mijn ruin heeft ook zulke billen als LL 2nd.
KoudbloedKim schreef:Oke, ze vertelden mij namelijk dat een afhangend kruis problemen kon geven, omdat het veulen dan een bocht moet maken.
Maar we willen er toch niet mee gaan fokken, dus dat maakt niks uit.

Niet om het eea maar net als bij vrouwen gaat dat niet altijd zo soepeltjes. Ga je Kim nog even door de DA laten "keuren" voor die tijd? Of gewoon proberen en zien of het gaat?