Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lucas03 schreef:Flemmingh is zeker 'good old'. Is een goede tip, heeft zich genoeg bewezen.
Voice; ik heb hem met Imke op de Horse Event gezien, een hele coole is dat zeg. Kon goed gaan, dus die hou ik ook nog even in de kijker. De nakomelingen ga ik zeker in de gaten houden.

sarabande schreef:Allemaal mooi die cijfertjes, maar zowel Goodtimes als Le Mexico hebben hun steentje bijgedragen aan de dressuurfokkerij.
Een paard wordt wat hij het beste kan, zo behoren de springgefokte hengsten Ferro en Flemmingh, om er maar 2 te pakken, tot de top van onze dressuurfokkerij.
Waarmee ik maar wil zeggen als deze merrie beter is in dressuur dan in springen zou ik van die kant van haar talenten gebruik maken. Halfbroer Jetset heeft ook top dressuurpaarden geleverd.
lucas03 schreef:Ander punt...ik heb het hengstje van Vaillant nog en is evt. te koop, weet je wat ik nu al een aantal keer gehoord heb.... Goodtimes x Le Mexico....mwah is niet echt lekker bloed voor springen he???

bambam99 schreef:even offtopic een vraag @donia: Dat Flemmingh en Ferro geen springverervers zijn, wil toch niet zeggen dat ze niet springgericht gefokt zijn? Of maak ik nu een denkfout?
haan schreef:Je maakt geen denkfout, maar zowel Flemmingh als Ferro hebben hun 'test' als springpaard goed gedaan en zijn beide 'omgeschoold' tot dressuurpaard/dressuurpaardverervers.
Ferro zou ik niet aanraden, die geeft nog wel eens een 'karakter'paardje, ik blijf persoonlijk nog steeds bij Flemmingh voor deze merrie
...
haan schreef:bambam99 schreef:even offtopic een vraag @donia: Dat Flemmingh en Ferro geen springverervers zijn, wil toch niet zeggen dat ze niet springgericht gefokt zijn? Of maak ik nu een denkfout?
Je maakt geen denkfout, maar zowel Flemmingh als Ferro hebben hun 'test' als springpaard goed gedaan en zijn beide 'omgeschoold' tot dressuurpaard/dressuurpaardverervers.
Ferro zou ik niet aanraden, die geeft nog wel eens een 'karakter'paardje, ik blijf persoonlijk nog steeds bij Flemmingh voor deze merrie