Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jokano schreef:Hahaha spraakgebraak. Tis niet eens zo'n heel verkeerde term voor sommige mensen...![]()
Ik heb nu meermaals het woord ouderwets zien vallen en dat vond ik niet zo erg, maar klein, dat is wel een probleem. De Farrington is ook maar 1.63 geworden dus dat is wel een aandachtspunt.
Van Rousseau heb ik al een heleboel grote gezien, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn denk ik, wat maat betreft.
bambam99 schreef:Laat rijp is iets wat je wel vaker hoort over de Ferro nafok, toch?
Dat tweemaal Le Mexico zou mij niet zo boeien, maar als je virtueel dekt op paardenfokken met Dolany krijg je wel een 'mooier' papiertje, hoewel met Dayano nog mooier vanwegen het drupje Ramiro, net als met Lord M.,..haha.... Aangezien je liever naar een bewezen hengst gaat, zou Dolany imo toch de eerste optie zijn. Tja, 't blijft puzzelen!
Citaat:En waarom niet 2x Le Mexico ? Dat vind ik juist een pre !
Jokano schreef:Citaat:En waarom niet 2x Le Mexico ? Dat vind ik juist een pre !
Waarom precies?![]()
Fokt hij zijn eigen lelijk hoofd door? Ik heb eens wat foto's van hem opgezocht en dat verdiend toch niet de schoonheidsprijs. Als het er dan van 2 kanten in komt is het risico op een lelijk hoofd misschien groter?!
Adriana schreef:We hebben weer nieuwe foto's van Dolany zijn hoofd gemaakt... dit keer met mij erbij... (help...)
Adriana schreef:Dolany Dolany
In Amerika worden er nu ook 2 merries mee gedekt nadat de fokker van Dolany gisteren bij ons was te eten
Adriana schreef:Haha natuurlijk, Dolany is een fijne hengst en kan denk ik veel toevoegen aan de kwpn fokkerij!
Adriana schreef:Zijn karakter, zijn werklustigheid, zijn bouw, zijn bewegingen en vooruit zijn kleurtje mag er ook wezen.
Dit alles is niet berust op toeval Chacomo van Alexandra Simons de Ridder komt uit de volle zus van de moeder van Dolany als ik het goed heb. In het fokkerijblad van Jac Remijnse stond 2 maanden geleden een heel artikel over Dolany erg interessant!