Liever ook een goedkopere hengst, maar ik wil wel een hengst die ik gaaf vind, niet omdat hij goedkoper is dan de ander.
Maar dat lijkt me logisch. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dat lijkt me logisch.
holly schreef:Er staat me iets van bij dat weyden nu 50% korting op het dekgeld heeft zitten?
Meen dat ze dat vertelde.
youngster schreef:Cayenne schreef:Het eerste wat bij mij ook op kwam was Rubin Cortes, maar heel erg jammer dat je geen Rubinstein bloed wilt
filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=M8mWw5JV_w0
Hmm hij spreekt mij wel erg aan
Gaat meer info zoeken
.
? 

youngster schreef:Wat is jou reden daarvoor dan?
Londontime spreekt mij niet erg aan/ al heb ik hem niet zien lopen.
Pipo schreef:Uptown is hardstikke braaf, dus ik snap niet helemaal waarop jij dat baseert mbt die hengst.
En ik geloof niet dat ik helemaal alleen sta in die mening. Maar ieder zijn ervaringen en meningen, je ziet de hengst toch allemaal op een andere manier/ander moment. Ik kan me namelijk heugen dat jij een aantal keer gezegd hebt dat hij niet helemaal fijn liep, dat is weer iets dat ik persoonlijk nog nooit heb gezien.
MissJ schreef:Mar, die hengst waar je het zondag over had, Don Primero was het toch? Heb je al kunnen achterhalen of die nog verkrijgbaar is?

youngster schreef:Ben ik nog mee bezig
Maar ik gok ook dat die best prijzig is
ik ben benieuwd. youngster schreef:Ja ik ook
Wilawander schreef:Don Laurie II V: Don Schufro x Lauries Crusador x Absatz (moeder weltmeyer)
London Swing V: Londonderry x Rubinstein
.