Misschien moeten jullie allemaal eerst eens even lezen waar dit topic nou precies overgaat, het gaat in ieder geval niet over het onderwerp waar jullie het over hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SJANNE_DARK schreef:wat vinden jullie van game boy? http://www.uytert.nl/
[***] schreef:Je moet leren lezen, hij is echt niet KWPN goedgekeurd.

SJANNE_DARK schreef:* kijk jij wel eens op internet? Bij beroemde goedgekeurde dekhengsten die al veel bereikt hebben kost het insemineren rond 800 of meer wat kost dan een goedgekeurde dekhengst die niets bereikt heef en een gezonde familie achtergrond hebben dan ? zo als jullie weten zouden we het graag rond de 500 voor het dekken of het insemineren. Maar ik vind het belangrijker dat de veulen en de moeder gezond zijn. En ik zou het niet doen als ik geen hulp had van mensen. ik loop stage op een fokstal en die man wil me ook met veel plezier helpen zoeken naar een hengst. Hij heeft er verstand van en hij weet wat hij doet. En natuurlijk komen er ook nog andere medici dingen tegemoet. Ik vroeg me alleen maar af of jullie nog een leuke hengst wisten. Maar ja
Meerdere mensen hebben mij gezegt dat een kwpn`er het geschikste er bij past en daar heb ik zelf ook al aan zitte denken