graag gedaan
mooie foto's en wat een koppie zeg je veulen super hoor!!!!
En ik ga je profiel weer even bekijken Desire....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ja echt wel
wordt je dromerig van...... 

Dees schreef:Ja, totdat je in de gaten hebt wat er achterin dat onschuldig kijkende snuitje wordt bekokstoofd
Balzfluggen zijn niet schattig, die zijn uitdagend
hahahaha
Desire schreef:Die van ons is wel schattig hoor! Zolang er maar geen zadel op ligt
Nen schreef:OO seven is idd een mooie, rustige hengst, maar vererft geen maat, weet niet of dat je bedoeling is, maar houdt hier dus rekening mee. Serano is erg mooi beest, maar omdat je nog niet weet hoe zijn nakomelingen het doen, is dit natuurlijk een gok. Persoonlijk ben ik helemaal weg van (Hilltop) Rousseau: fantastisch beest, super gangen, koel karakter, goed beenwerk, mooie maat.
Wat dacht je anders van Negro of Scandic? Negro is mooi beknopt paard met geweldige uitspraling. Scandic heeft wat meer voorkomen en geweldige draf en als het zo mogelijk kan nog mooiere galop. Houdt wel rekening met de stap van Scandic, want die is niet om over naar huis te schrijven. Maar als je merrie zelf goed kan stappen is dat probleem natuurlijk alweer minder.
Suzanne F. schreef:Flemmingh letten op ruglendenpartij en achterbeengebruik. Burggraaf is naar mijn mening allang dood.