Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Ik ook niet hoor..maar dacht misschien is het wat, ik vind hem achter niet overtuigend genoeg. Hengst heeft wel een mooi model.
Klopt wbt Secret, ik was zelf ook erg kritisch toen ik hem voor het eerst vanaf de filmpjes zag. Maar toen ik hem een paar jaar laten in het echt zag moest ik mijn mening positiever bijstellen. Fijne hengst maar net als bij Jovian is het fundament wel echt een punt van aandacht. En in het geval van Secret moet de merrie ook wel sterk zijn achter en een goede draf hebben.
xmarliez schreef:Elisa2 schreef:Ik ook niet hoor..maar dacht misschien is het wat, ik vind hem achter niet overtuigend genoeg. Hengst heeft wel een mooi model.
Klopt wbt Secret, ik was zelf ook erg kritisch toen ik hem voor het eerst vanaf de filmpjes zag. Maar toen ik hem een paar jaar laten in het echt zag moest ik mijn mening positiever bijstellen. Fijne hengst maar net als bij Jovian is het fundament wel echt een punt van aandacht. En in het geval van Secret moet de merrie ook wel sterk zijn achter en een goede draf hebben.
Daarom is het zo fijn dat er nu al voldoende nakomelingen van zijn die fundamenteel wel goed in elkaar zitten. Blijkbaar fokt hij de goede genen doorals zo een hengst nog weinig nakomelingen heeft is het echt een gok. Nu durf ik het wel aan omdat zijn nakomelingen het echt goed doen.
Ben er natuurlijk nog niet 100% over uit maar na het contact met Willemiens ben ik wel positief!!
Rachral schreef:xmarliez schreef:Daarom is het zo fijn dat er nu al voldoende nakomelingen van zijn die fundamenteel wel goed in elkaar zitten. Blijkbaar fokt hij de goede genen doorals zo een hengst nog weinig nakomelingen heeft is het echt een gok. Nu durf ik het wel aan omdat zijn nakomelingen het echt goed doen.
Ben er natuurlijk nog niet 100% over uit maar na het contact met Willemiens ben ik wel positief!!
Secret heeft heel veel gedekt mn in Duitsland, je vindt daar heel veel nakomelingen!
Suzanne F. schreef:Grappig dat Secret het toch goed doet. Ik kan me herinneren dat hij werd gezien als een tijdelijk mode verschijnsel waar iedereen achteraan liep. Een soort hype. En dat niet iedereen even enthousiast was.
Toch leuk om te zien dat hij misschien wel een ggk KWPN zoon gaat geven. Ik wacht ook nog op de eerste van Jovian.