Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nina1999 schreef:Desperado vind ik vanachter niet goed genoeg voor mijn merrie idd.
Wat vindt jij van Galaxie (v. Jazz)? En van Hometown, heb je daar toevallig ook veulens van gezien?
Elisa2 schreef:Nina1999 schreef:Desperado vind ik vanachter niet goed genoeg voor mijn merrie idd.
Wat vindt jij van Galaxie (v. Jazz)? En van Hometown, heb je daar toevallig ook veulens van gezien?
Galaxie is mijn smaak niet echt...imo zijn er betere hengsten, zijn nafok heb ik me ook niet in verdiept. Hometown moet dit jaar veulens laten zien.
Ik zou de kleur keuze sowieso los laten..

Nina1999 schreef:Ja, dat wilde ik nou ook nog een vragen, teletekst, Wat houdt het nou in als dat er staat, dat je merrie bijv goede voorstand moet hebben? Dat de hengst dat dus niet heeft, of is het niet zo kort door de bocht?
Mijn merrie staat keurig op haar benen en heeft prima voeten, maar dat wil ik dus wel graag zou houden......
Helaas kan ik idd erg weinig vinden over Galaxie.
Gunner ken ik niet, ga ik me in verdiepen.
Nina1999 schreef:Nee, dat is eigenlijk het laatste wat ik wil, liespr. Hm het is echt lastig hoor...
Zijn goedgekeurde nakomelingen, zijn die ook zo, of niet? Bon bravour, of ebony bijv?
De hengsten van van olst, zouden die wel bloed toe kunnen voegen? Verder denk ik dat dat best zou kunnen passen, maar ik twijfel wel een beetje daaraan.