Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Quir schreef:Ik heb haar drachtig gekocht.![]()
Denk wel dat Floris haar goed kan passen, dus ben benieuwd!
Ik ben niet enorm fan van Gelders, maar Henkie spreekt me inderdaad ook enorm aan!
Guardian ga ik ook eens naar kijken! Rousseau ben ik zelf ook enorm fan van. Heb ook fijne nakomelingen van hem uit jazz merries gezien (denk aan zack, vader van zonik). Ampere vind ik ook gaaf.
Ben zelf enorm gek van Tuschinski en nakomelingen, maar die is verkocht... Zag bij de eerste bezichtiging een hele gave hengst met Tuschinski bloed, dus wie weet als hij door mag...
Bojengel zou zo niet mijn eerste keus zijn. Trekkerig met t achter been wil ik ook absoluut vermijden.
dresjoepie schreef:Misschien dat ik eroverheen gelezen heb Maar Dorado vind je niks dan? Is een Krack c X Rousseau Had hem op de 1 e pagina al voorgesteld Is wel een beetje vergelijkbaar met Floris Maar imo wat krachtiger
ankie2013 schreef:http://www.enterbrook.nl/hengsten/Rousseau/ dekstation waar Rousseau nog als beschikbaar staat.
Quir schreef:Oh die in Nuenen? Da's dicht bij!
Is t sperma van Rousseau van goede kwaliteit? Aangezien het diepvries is. Merrie was vorig jaar ook in één keer drachtig van Floris, maar ik weet niet hoe ze t doet op diepvries. Zelf ook geen ervaring mee, maar ze staat op een hengstenhouderij dus wat dat betreft wel op de goede plek hihi.
Zij raadde overigens Florencio ook af, dus die gaat t dan toch maar niet worden.
Quir schreef:Hmm, maakt t er wel wat makkelijker op. Karakter is denk ik toch wel puntje van aandacht, al hoeft het van mij ook geen doetje te worden. Het moet wel gewoon een fijn sport paard zijn.
Is er ergens een video te vinden van Total U.S. (Totilas x Sir Donnerhall x Don Schufro)? Ik heb YouTube helemaal door gestruind, maar kom er maar geen tegen van hem... Wel van Governor en Toto jr..