Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
linky schreef:Ja, maar dat was van 2009................... B.Raimond (wat een fantastisch dier was dat trouwens) zit er dus aan 2 kanten in. Zijn karakterbeschrijving vond ik geweldig:"Hij kijkt alsof hij het veel beter weet dan de mensen om zich heen". Had nog niet zo ver teruggedacht, ben aantoe.
anneliesdj schreef:Wat een gave merrie heb je zeg![]()
Waarom niet de gok nemen met een springhengst? Wat zou het in het ergste geval worden denk je? Als ik het zo zie drukt je merrie er een flink stempel op. Wie niet waagt...
Helabitha schreef:Via een ander topic kwam ik in gesprek met [***], die gebruikt voor 2 Gelderse merries Dante Weltino, daar kan ik me ook wel een mooi paard bij voorstellen wat braaf is en toch voldoende ik het Gelders type staat, zeker als de merrie haar stempel doordrukt. Is alleen wel meer richting dressuur verwacht ik.
Mooie merrie!
Sussie85 schreef:Om het over een ander boeg te gooien: Capri Sonne jr?
Braaf, werkwillig en qua uiterlijk niet een hele ranke dressuurhengst. Wel nog weinig nakomelingen, dus de vraag is hoe hij vererfd.

Sizzle schreef:Misschien toch maar gewoon Totilas

anneliesdj schreef:Ik zou daar toch niet zo bang voor zijn, je merrie geeft zo te zien veel type door, daar kan best wat luxe op naar mijn mening. En je wilde verbetering op de galop, dat ga je met een springer wel krijgen, als je er dan eentje zoekt die ook niet gek draaft en qua type een beetje aansluit lijkt me dat wel een heel intressante combi
Ik ga het met mijn merrie wel doen als ik d'r nog een keer laat dekken. Laatste veulen was van een niet te luxe hengst maar daar is me toch een gaaf fors veulen uit gekomen en ik had het kunnen weten, want de voorgaande veulens waren van luxere hengsten en waren toch ook klassieker. Maar zij is niet (echt) gelders.
Cayenne schreef:Totaal andere insteek: staat Winningmood inmiddels alweer ter dekking bij Van Norel?