Al vind ik dan Leunsveld Winston leuker, en die is dan palomino.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ponyparadijs schreef:Noemen we dat al extreem sabino BabiiVeera?

Én ik heb hier in dit nog geen volbloedhengsten in NL voorbij zien komen met meer wit, en aangezien TS daar om vraagt..
Iloontjeehh schreef:Ik begrijp Vera haar post juist wel, ik zou eerder kiezen voor een hengst die beter bij jouw wensen past qua exterieur en beweging en dan pas naar de hoeveelheid wit kijken. Begrijp dat je echt een hengst zoekt die dit heeft, maar een beetje meer of minder wit zou voor mij niet de doorslag geven (mijn mening)
anders zou Kharamel ook niet op mijn lijstje staan 
misschien is die nog niet geboren niet in Nederland, maar niet geschoten is altijd mis
met zoveel wit dat ze roan-achtig lijken.

Robynn schreef:Iloontjeehh schreef:Ik begrijp Vera haar post juist wel, ik zou eerder kiezen voor een hengst die beter bij jouw wensen past qua exterieur en beweging en dan pas naar de hoeveelheid wit kijken. Begrijp dat je echt een hengst zoekt die dit heeft, maar een beetje meer of minder wit zou voor mij niet de doorslag geven (mijn mening)
Ik snap haar post ook goed hooranders zou Kharamel ook niet op mijn lijstje staan
Maar ik zoek juist die ene hengst die het hele pakketje heeftmisschien is die nog niet geboren niet in Nederland, maar niet geschoten is altijd mis

Misschien zelfs wel een beetje teleurgesteld
Dus een hengst die in de springsport loopt zou leuk zijn, maar is geen must. Ook is Khaleesi niet zo groot. (Vorige maand gemeten op 1.45) Dus iets meer maat is zeker welkom. Khaleesi is heel erg zachtaardig tegen mensen, de hengst moet ook een zachtaardig karakter hebben en liever een coole kikker dan een heel heet paard.
niet elke wens hoeft in vervulling te gaan, maar er zitten een paar belangrijke punten bij die wel echt een must zijn 
Ik bedoel: al was ie pimpelpaars, je wilt toch iets fokken wat in eerste instantie bij jouw wensen past. Maar begrijp jou ook wel hoor, als je dan toch een leuk kleurtje wilt is het natuurlijk leuk als de door jou gekozen hengst het allemaal heeft. Ik vind Nizar trouwens wel mooi! Ben benieuwd naar je keuze!
en daar moet de maat dan alleen niet te groot zijn omdat mijn zoontje de pony zal rijden in de toekomst
en die Pjotr kan mij een partij lopen!
Alleen voor mijn eigen wensen dan een cm of 50 te klein