Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ivy_power89 schreef:JoukjeV schreef:Tietse 428, misschien iets? (Even googlen voor afbeeldingen)
Paard heeft ruimte in voorbeen en is niet zwaar van type.
Tietse is een slechte stapper, dus moet de merrie wel een goede stap hebben!
)Mira283 schreef:Mijn merrie is een nakomeling van Willen van Nassau. Een barock pinto hengst en een KWPN merrie. Mijne ziet eruit als een bonte fries iets ranker en zonder sokken, dus dat zegt ook niet alles natuurlijk. Kwa karakter is het een heet ding en koppig als pest (net als mij)
Ik zou voor een mooie Friese hengst gaan die bij je merrie past.
ik ben een grote fan van zo'n combi!LosseTeugel schreef:calippe schreef:Er zit niemand te wachten op een kruising met een fries. De fries drukt heel erg zijn stempel qua exterieur. Ik zou gewoon een Friese hengst pakken die zij 'n credits heeft opgebouwd in de dressuur. Want die zijn er echt wel.
vind ik niet leuk

calippe schreef:Er zit niemand te wachten op een kruising met een fries. De fries drukt heel erg zijn stempel qua exterieur. Ik zou gewoon een Friese hengst pakken die zij 'n credits heeft opgebouwd in de dressuur. Want die zijn er echt wel.