Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Frenka schreef:Rousseau nakomelingen kun je naar mijn mening qua karakter ook van het lijstje strepen.
Qua voorbeen is Negro een gok, maar de Negro's die hoog in de sport lopen bewijzen dat een korter voorbeen nog niet zo'n probleem hoeft te zijn.
Zooist schreef:De merrie is in de omgang ontzettend vriendelijk maar met het rijden niet een van de makkelijkste. Ze is erg eigenzinnig en dat heeft echt voor behoorlijk heftige problemen gezorgd. de merrie is absoluut niet door iedereen te rijden. Ze wordt dan echt gevaarlijk.
janderegelaa schreef:Ik zou gewoon met die merrie eens langs een grote hengstenhouder gaan zoals Uytert. Met een merrie met deze sport prestaties valt heel veel te regelen ook met ET.
Edit: juist bij Uytert omdat het een Gribaldi is.
Zooist schreef:Don Schufro vind ik een hele behoorlijke optie.
Werd ik vandaag ook door iemand anders op gewezen.
Rousseau valt voor mij af want ken er teveel die ook te lastig in de kop zijn.
Metall is ook niet verkeerd maar trekt mij toch weer minder, waarom? Dat is mijn gevoel. Dus een lastige.
Echt heel erg bedankt voor jullie meedenken. Blijf dat ook alsjeblieft doen want ik zit echt niet in de fokkerij.

Anoeska27 schreef:Nee, loopt in Zweden. Ik heb het 2 seizoenen geprobeerd, maar kreeg mijn merrie niet drachtig. Hij schijnt nu wel vers beschikbaar te zijn, maar het dekgeld werd me te hoog. Hierbij het recentste filmpje voor zover ik weet. http://www.youtube.com/watch?v=95V8S9AMlEA
Edit: video toegevoegd.