Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haffylover schreef:bijzonder kleurtje dat begrijp ik.
Maar is bij cremello dat per definitie standaard dat de afstamming goed is?

pradadaan schreef:haha wat een leuk filmpje! ik ben heel erg aan het twijfelen en ik denk dat ik toch besluit om voor een ggk kwpn hengst te gaan. stel er komt ooit een moment dat ik het zou moeten verkopen is het een voordeel als er een goed papier bij zit. heel erg bedankt allemaal voor de tips en de info!
Peterina schreef:Heel verstandig!
Met een B-papiertje lopen er genoeg rond ... alhowel dat niet afdoet aan hun kwaliteit is een A-papiertje meer waard.
). maar als ik met een ggk kwpn hengst fok krijg ik wel een a papier voor haar veulen. en dat is voor een evt verkoop (wat waarschijnlijk nooit van toepassing komt maar je weet het maar nooit) altijd beter.
) Er kwam ook een hoefsmid langs die bijzonder gecharmeerd was van de kleur " valk " en ook iets apparts zocht. onlangs hoorde ik dat hij een nieuwe merrie heeft aangekocht om dat de merrie waar hij in eerste instantie de cremello hengst op wilde zetten eigenlijk niet geschikt vond.