ten eerste is het sperma erg slecht en voor een geslaagd ET is goed sperma wel een vereiste
en ik vind het gewoon niet op je merrie passen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

/een goed paard wil ipv een die zogenaamd commercieel is).
al begrijp ik je opzet dat als het minder goede wordt het beter een mooie is voor eventuele verkoop
Charisma schreef:Met Numero Uno ga je geen maat en vermogen kweken. Die durft nogal eens kleintjes geven.
En een goed paard hoeft niet "mooi" te zijnal begrijp ik je opzet dat als het minder goede wordt het beter een mooie is voor eventuele verkoop
![]()
Emerald is top, hier ook een jaarling van emerald, maar fokt idd erg klassiek.
Je moet feiten namelijk ook onderbouwen.Citaat:Met Numero Uno ga je geen maat en vermogen kweken. Die durft nogal eens kleintjes geven.
Het is zeker geen verkeerde hengst! Sky_As schreef:iemand is hier fan van Numero Uno.....
en toch hoor je in de `handel` ook vaak zat dat mensen geen Uno willen omdat ze ook nogal kijken en loeren. ook de maat is inderdaad geen zekerheid, ik ken er 2 kastelen van, maar ook een aantal kleintjes. Beetje de Jazz van de springwereld. (m.a.w. sommige zijn fan, andere kunnen ze niet zien)
Mijn keuze zou het ook absoluut niet zijn, ik denk dat er wel betere hengsten zijn die ook passen.
Cayenne schreef:Ik ben het wel eens met Besita. Dat Numero Uno geen vermogen geeft is natuurlijk grote onzin. Ik ben benieuwd waar dat op gebaseerd is? Hier in de omgeving staan trouwens ook veel Numero Uno's en ik geloof dat ze allemaal rond de 1.70m zijn, dus dat Numero Uno veel kleintjes zou geven mag ook naar het rijk der fabelen.
) maar ik ken TS en ze wil nou toch geen dooie fokken 

. Ik vind het ook een frotpony maar daar is ts niet mee geholpen