Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ilona_selina schreef:Ja wie doet dat tegenwoordig niet zeg eens heel eerlijk. En weet je je gaat het ook niet tegen kunnen houden.
Ja sorry ik ben daar denk ik anders in want doet zei het nu niet doet een ander het wel.
En wat iemand anders ook al hier gezegt heeft, heeft ze de beslissing toch al gemaakt
natascha1100 schreef:Ok volgens jullie,zou ik dus geen eigen nakomeling mogen hebben van mijn hengst,gewoon lekker een GGK hengst erop laten zetten op mijn merrie.En ja dan zal ik een merrie moeten kopen met papieren ook zeker.En ja kan er iemand een GGK hengst noemen die dient voor recreatie.
stef schreef:Je moet doen wat je niet laten kunt. Ik ben niet per definitief tegen papierloos fokken, ik ben wel tegen vermeerderen.
natascha1100 schreef:Ok volgens jullie,zou ik dus geen eigen nakomeling mogen hebben van mijn hengst,gewoon lekker een GGK hengst erop laten zetten op mijn merrie.En ja dan zal ik een merrie moeten kopen met papieren ook zeker.En ja kan er iemand een GGK hengst noemen die dient voor recreatie.
ilona_selina schreef:.
En ja er gaan er veel naar de slacht maar hoe komt dat omdat alle
Leuke handelaars niet zo paard waardig zijn.
ilona_selina schreef:Ja wie doet dat tegenwoordig niet zeg eens heel eerlijk.
natascha1100 schreef:Op kapaza had ook een advertentie gestaan die zijn paard wegdeed omdat hij 5 cm te klein was.belachelijke reden natuurlijk.
natascha1100 schreef:ok,stel ik heb nu een merrie zonder papieren en zou die willen laten dekken door ik zeg maar bijvoorbeeld
clinton.