Ze heeft een vrij normale hals. Van haar zelf niet een enorme kap ofzo, maar met een klein beetje training lijkt het wel snel heel wat.. Maar aangezien ze iel toont, mag ook de hals wel iets zwaarder. Ik vind de Wynton's opzich niet heel zwaar in de hals.. Vaak wel heel mooi gevormd.
Vulina
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-12 22:26
Nu begint vriendlief met Charmeur Maarrr, ik ben eruit. Het wordt Wynton. Nu nog hengstig worden!
smeetjoew
Geplaatst: 26-04-12 22:29
Als je een merrie hebt met rek in het middenstuk en genoeg maat, dan zit je met Wynton helemaal goed.
Rek in het middenstuk zit wel goed. Maat, tsja... Dat is even afwachten (merrie is dus 1.65). Kijken wat er uit komt en of we het zelf aan gaan houden of niet Maar goed, eerst maar eens drachtig!
laudo
Geplaatst: 26-04-12 22:37
Ik heb zelf een merrie Flemmingh x Contango! Maar je hebt al een keuze gemaakt zie ik, Wynton is zeker gaaf! Contango is ook al overleden jammer genoeg. Succes he:)!
ambre
Geplaatst: 26-04-12 22:39
Ik rijd nu een westpoint uit een flemmingh x argus. Deze is heeft maat,donkerbruin,super beweger en een goed karakter. Maar hij schijnt wel wat te strooien in de maat en vaak vos te geven. De merrie staat in mijn profiel.Dit is een kleintje;1.62. Maar je keus Wynton is ook niet verkeerd,mooie nakomelingen van gezien.
Er is nu in kraamstal itp een Wynton x Flemming geboren. Kan je even kijken. Ziet er wel heel goed uit. (ik weet niet hoe ik linkjes moet kopiëren met mijn toon).