betadine schreef:VDS schreef:Ik heb net met de fokker van mij merrie gebeld.
zijn top 3;
* Cassini 1
* Toulon
* Cardento
Numero uno vind hij ook top maar hij heeft wat zijn twijfels dat we dan echt een "poppemieke" zouden fokken, een te fijn paard aangezien de mijne al enorm fijn is.
Hij zegt dat ik zeker niet groter mag fokken, maar wel met meer volume.
Wat vinden jullie ervan?
PS. Besita; ik zal direct wat foto's van mijn Corlandje hier plaatsen. Super beestje, maar daar mis ik dus wel de grote en zeker het volume ( is maar 1m62) is om te rijden wel zeker meer mijn ding aangezien ze veel compacter is..
Cardento is een van mijn favorieten. Hij geeft ook zijn mooie gangen door en dat is wel mooi meegenomen echt een wereldpaardje die Cardento. Van Cassini I zelf zou het me echt verwonderen dat je aan sperma geraakt, maar hij heeft genoeg nakomelingen die top-presteren en goed fokken.
Wat vind je zelf van Air Jordan ?
Ik zou eventueel met een beetje geluk via via er wel nog aangeraken.
Fokker waar mijn paarden staan heeft daar goeie contacten, maar dat zou ik dus eerst nog moeten navragen..
Air Jordan vind ik zeker niet verkeerd, maar ik ken niet veel nakomelingen van hem..
Dus dan zou ik eerste wat opzoekwerk moeten verrichten

Stakkato vind ik wel een toffe keuze en aangezien ik hier ergens las dat zijn nakomelingen echt wel naar de sprong trekken leek dit me goed.