ferro zitten een paar rare tussen ja, kijk naar zijn zoon rhodium :S
maar zo moet je dus elk paard persoonlijk gaan bekijken.. er zijn er nl genoeg van hem die wel heel werkwillig zijn en er zijn er ook genoeg die bij "amateurtjes" terecht gekomen zijn die daarvoor gewoon veel te heet zijn en daardoor de stempel "niet mee werkend" kregen..
en daarom ga ik nou met m n eigen ogen een hengst bekijken
En geloof me, kan wel zeggen dat wij inmiddels wel wat ervaring hebben met Houston bloed. Houston kan - ook in de tweede generatie - zn model erg doordrukken (veel romp (breed en diep), weinig front, horizontale hals, vlak in het voorbeen en galop kan beter). Persoonlijk ben ik groot fan van Chippendale, maar op deze merrie vind ik 'm wat te weinig rek hebben.
Maar ik ben penny eerste klas en sta straks allemaal hengsten te kijken die ik allemaal mooi vind :p
)
Geeft voor zover ik gehoord heb en zelf heb mogen ervaren een prettig karakter mee. Geen dooie, maar wel eerlijk en werken doen ze graag voor je.
Wordt wel een heel ril katje dan haha.
Ik vind het op papier en irl een leuke hengst, maar hij schijnt verder wat tegen te vallen onder 't zadel. Nakomelingen zijn nog jong.