[H]Hengst voor voorl. keur prok v. Voice x Ferro x Weyden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:19

hahhaah ja sorry maar wel dus! ben geen fan omdat ik het allemaal zeikerds vind maar ja als ik zoveel grand prix hengsten op rij had zou ik van die 2 zeker voor jazz gaan

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:56

essiesilly schreef:
hahhaah ja sorry maar wel dus! ben geen fan omdat ik het allemaal zeikerds vind maar ja als ik zoveel grand prix hengsten op rij had zou ik van die 2 zeker voor jazz gaan

terwijl ik zelden zoveel brave heb gezien als in het jazz blok... neem nou johnson en tango.

Thora

Re: [H]Hengst voor voorl. keur prok v. Voice x Ferro x Weyden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-11 19:41

Oké! Dat valt me dan mee, er zijn zoveel mensen die er liever niet op zitten.
Matty Marissink wil ze niet meer verhandelen. En de fokker van de voorheen aangewezen Don Romantic x Rubinstein zei dat een wat gewone Jazz moeilijk kwijt te raken is. En dat snap ik ook wel. Ik heb ooit een Jazz x Amor (ik weet het, eigenwijs) gefokt, die bleek later niet al te fijn in het werk. Maar ik ben al vanaf de eerste lichting jazzen fan en dat blijft ook zo, ben ik bang.
En Jazz is al 20 en heeft natuurlijk ook niet het eeuwige leven...

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:50

daar heeft ie helemaal gelijk in, als ze gewoon zijn hoeft niemand ze om het karakter
en idd rhea die zijn wel super braaf! maar over het algemeen vind ik het gewoon zeikerds haha

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 15:20

donia schreef:
Thora schreef:
Ik ben erg benieuwd Donia!

Het wordt wel volgende week Thora. Er komt nog een hengst op de CHK, die ik graag wil zien. Afstamming kon wel overtuigender, maar misschien dat de hengst zelf wel erg overtuigd.

Ik ben ook erg benieuwd, HK is nu toch al een week geleden.