Dat men hem Gelders vindt is een andere discussie, die gaan we hier maar niet voeren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jord schreef:Voor een rijpaard zou ik dan eerder voor Montecristo (of Alexandro) kiezen dan voor Koss maar goed persoonlijk. En hij heeft wat gelderse opdruk maar dat vind ik van Amazing Star ook en aangezien Saar die in haar begin post noemde kwam ik ermee en ook idd wat ze zelf zegt dat Doruto mooi aan zou sluiten op het trakenerbloed van de merrie.
LuvdaTossa schreef:Van Ooseven ken ik een paar uit bloederige merries; zijn ook bloederige (kleine) paarden geworden en daar ken ik ook een aantal van uit grootramige paarden en dat zijn ook 'gelderse' paarden geworden. Ik vind dat Ooseven erg strooit en zou het zelf niet op die merrie aandurven denk ik.
smeetjoew schreef:Ben wel nieuwsgierig waarom je heel erg naar Charming Mood neigt terwijl prestaties en nakomelingen van een hengst hoog in het vaandel staan bij je hengstenkeuze? Als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?
sarabande schreef:SantaCruz schreef:Ik zou niet snel voor Jazz gaan maar eerder een paard uit de stam van Van Norel.
Wat dacht je van Carlton Hill? natuurlijk nog wel jong maar wel een hengst om in de gaten te houden denk ik.
Maar het gaat hier niet over waar jij voor zou gaan, maar wat mijn keuze zou zijn.
sarabande schreef:SantaCruz schreef:Ik zou niet snel voor Jazz gaan maar eerder een paard uit de stam van Van Norel.
Wat dacht je van Carlton Hill? natuurlijk nog wel jong maar wel een hengst om in de gaten te houden denk ik.
Maar het gaat hier niet over waar jij voor zou gaan, maar wat mijn keuze zou zijn.