Lilliputter schreef:De kleur lijkt mij het minst belangrijk. Je kunt nog zo graag een bruine willen, maar als die qua exterieur niet goed in elkaar zit of totaal niet kan bewegen heb ik toch echt liever een goede vos. Kijk welke hengst zou kunnen passen en neem de kleur erbij. Voor een eventuele verkoop staan het ext. en de beweging toch voorop. Anders kun je beter een veulen kopen, qua kosten maakt het niks uit.
Ik ben het er helemaal mee eens dat de kleur het minst belangrijke is, gezondheid en beweging staan daar ruim voor.
Maar voor kleur betaal je wel... alleen bij een hele aparte zal het niks uitmaken.
Kan iemand misschien een filmpje vinden van Charmeur? Eén op youtube is een bruine, dat is hem dus duidelijk niet!
Gebruik voorbeen is goed van de merrie, met een mooi knietje, alleen in de uitgestrekte gangen zou het nog meer vanuit de schouder mogen.
Bretton Woods vind ik een gave hengst, maar de merrielijn is verder helemaal niet prok gekeurd, dus die hele ontwikkeling wacht ik nog even af.
Ben wel heel benieuwd naar zijn nakomelingen!
Tuschinski lijkt mij ook wel wat, alleen de hengst zelf maait wat en de merrie is iets toontredend, ik zie dat zelf niet als ik er op zit, maar ik kan me voorstellen dat ze misschien ook iets maait... dat is misschien niet slim.
Krack C bloed spreekt mij op zich wel aan, hete paarden, maar in de zin van sensibel en niet zo zeer lastig!
Oh, nou snap ik dat je die mensen kent Wittepit, wat leuk!
Metall is zeker geen gek idee! Ik heb alleen al wat Metall's meegemaakt waar ik niet zo veel mee had, daar moet ik eens over gaan denken, heeft ie ook nog een idee bij de jongere hengsten?