Ik ben wel erg benieuwd naar het karakter dat hij doorgeeft. Zeker niet onbelangrijk ....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tamoreliefje schreef:Maar dat is typerend aan duitse paarden en de manier waarop ze worden voorsteld vind ik. Lauw en lang. Zo worden die hengsten gereden.
tamoreliefje schreef:Ja het is niet omdat een hengst alle kanten opspringt tijdens een show dat hij daarom pittig wordt voor gesteld. Dat alle kanten opspringen heeft meer met karakter van paard te maken.
Ja vind ze echt te lauw voorgesteld worden. Het ziet er altijd zo braaf uit.
TS , Hoe groot is jouw merrie eigenlijk.
SantaCruz schreef:LDRD: ik heb niets tegen 007 als hengst. Maar ook op de website van 007 zie je dat deze hengst het beste past bij wat ouder bloed/lijnen (en met een goede achterhand). Hier en daar zie je een uitzondering op de site. 007 past het beste bij hele degelijke lijnen. Daar is niets mis mee maar met Jazz erin kan het gauw te fijn en smal worden.
s0173957 schreef:tamoreliefje schreef:Ja vind ze echt te lauw voorgesteld worden. Het ziet er altijd zo braaf uit.
Net een van de sterktepunten van de Duitse dressuurpaardenfokkerij...