Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CMP schreef:Ik heb een merrie van Donatelli X Rubinstein. Ze heeft bijna alles wat jij als wat mindere punten bij jouw merrie beschrijft.
Ze heeft ontzettend veel tact en regelmaat in haar gangen en is ongeveer 1.70. Daarnaast is ze tijdens het rijden goed 'heet' te maken.
Dus hou je eerste keus ook nog in gedachten
manueeltje84 schreef:het is erg jammer dat tuschinski nog al eens klein wil fokken, maar die veredeld enorm.
En die kan ook heel goed lopen.
Indriss heb je de dvd van van uytert niet??
Daar staat zowel zizi-top als tuschinski en vivaldi op.
Als je wilt kan ik er wel 1tje naar je op sturen??
Heb er meer dan zat
indriss schreef:CMP schreef:Ik heb een merrie van Donatelli X Rubinstein. Ze heeft bijna alles wat jij als wat mindere punten bij jouw merrie beschrijft.
Ze heeft ontzettend veel tact en regelmaat in haar gangen en is ongeveer 1.70. Daarnaast is ze tijdens het rijden goed 'heet' te maken.
Dus hou je eerste keus ook nog in gedachten
Wat heeft dat te maken met de hengst Zizi-top?
Want je merrie heeft ongeveer hetzelfde bloed als mijn merrie,maar heb je ook gedekt met Zizi Top?
Snap het even niet![]()
En dat we waarschijnlijk meer body krijgen vind ik eigenlijk niet zo heel erg,want er bestaat ook een kans dat de merrie niet vergroot wordt,en dan komt meer body goed uit.Een paard met meer body lijkt altijd groter....
Het is eigenlijk een beetje een gok.