Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tamoreliefje schreef:Sandreo daar zou in niet voor gaan, is mooie hengst heeft mooie nakommelingen. Maar, souplesse ontbreekt lengte en rek. En het gangen werk is ook niet zo een pluspunt. Deze hengst heeft echt merrie's nodig met die heel langelijnt zijn en dan schiet er nog niets over.
Waarom geen Krack C , goed karakter, veel beweging, rek en souplesse.
_Tomba_ schreef:Is Armani niks voor dr? In ieder geval een hengst met veel maat! Nicol, dr halfzus...Havidoff x Belisar x Duc is er nu drachtig van(hebben haar helaas niet zelf meer in bezit)
manueeltje84 schreef:Bellisimo M is zelf wat zwaar, maar zijn nakomelingen zijn misschien wel weer interessant.
??????????????
Ik weet niet of je belissiomo M in het echt bekeken hebt?
Die is alles behalve zwaar.
Het is juist een bloederige hengst om te zien.
Denk zelfs een echte aanrader voor jou merrie.![]()
Dat ik daar zelf niet op gekomen was.
Heb hem zelf afgelopen jaar real live gezien op de dalhoeve, hij is echt niet zwaar van type.
Anders ga je dit jaar naar de show van de dalhoeve, waarschijnlijk zal hij daar weer aanwezig zijn.
Hij wordt daar immers ter dekking aangeboden.
Suc6!
misterA schreef:manueeltje84 schreef:Bellisimo M is zelf wat zwaar, maar zijn nakomelingen zijn misschien wel weer interessant.
??????????????
Ik weet niet of je belissiomo M in het echt bekeken hebt?
Die is alles behalve zwaar.
Het is juist een bloederige hengst om te zien.
Denk zelfs een echte aanrader voor jou merrie.![]()
Dat ik daar zelf niet op gekomen was.
Heb hem zelf afgelopen jaar real live gezien op de dalhoeve, hij is echt niet zwaar van type.
Anders ga je dit jaar naar de show van de dalhoeve, waarschijnlijk zal hij daar weer aanwezig zijn.
Hij wordt daar immers ter dekking aangeboden.
Suc6!
Ja?????? heb je hem goed bekeken?
Een paar zeer bekende fokkers zeiden tegen mij "goed dat we zijn geweest" en "door hem op de show te laten komen scheelt het minstens 50 dekkingen"
karinna schreef:Het wordt naar alle waarschijnlijkheid een halfbloed hengst. Iemand heeft me getipt op de hengst Krokant, een zoon van Lauries Crusador xx x een mooie trakhener bloedlijn.
Hij staat hier ter dekking; http://www.klosterhof-medingen.de/
Wil nog kijken of er een filmpje van hem is, maar op zich ben ik wel van hem gecharmeerd.
Ook staat Vivaldi nog op mijn lijstje, maar zijn dekgeld was dit jaar al aan de hoge kant en ben benieuwd wat het in 2010 gaat worden.