[H]hengst voor staatspremie merrie v.lauries crusadorxx

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rhea

Re: [H]hengst voor staatspremie merrie v.lauries crusadorxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 10:09

de united x jazz in het verrichtingsonderzoek is anders ook niet zo braaf onder het zadel.

ken ook een zadel onder een united... nu een plat zadel dus.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 11:44

hahahahah ja das niet zo mooi nee ;) maar zoals ik al zei is het veulen in principe voor de verkoop :)

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 19:30

misschien een stomme vraag hoor maar waar is er nog dv van donnerhall aanwezig??

DAT zou pas een droomafstamming zijn ;) (ben zowieso weg van het bloed, en de hengst natuurlijk) jongens we hebben nog tot april ong. om te beslissen :D hihihi

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:32

waarom dan niet Sir Donnerhall? of is dat teveel bloed?

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 19:39

ik denk dat dat met sandro hit te popperig word om op een volbloed merrie te zetten..

Silvesters

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:52

United is geen verkeerde keuze of terug dekken met Rousseau want je hebt een goed veulen, tenminste als je dit van een foto kunt beoordelen.
Sandro hit of een hengst met Weltmeier bloed zou ik niet doen, te weinig activiteiten in het achter been

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 20:25

ja united staat toch wel hoog op m n lijstje! sandro hit was ik al niet van plan, meestal bakslepers en daar houden wij niet van :P en vind het ook te popperig worden met die iele hoofdjes haha, ben meer van het degelijke :D

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 10:11

Ben zeer benieuwd naar het DR veulen, ik heb daar zelf zo'n fijne merrie van :j .

Maar ik zou zeker denken richting Rubinstein bloed voor deze merrie. Ik heb al veel fijne paarden van deze combi gezien.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 11:38

ja ben ook ZEER benieuwd ;) vorrig jaar in vechta liepen er zuuulke goeie veulens van mee en nou hopen wij natuurlijk dat we ook een goeie hebben EN weer een plekje in de veiling ;) haha
hoe is je merrie verder? hoor alleen positieve verhalen over het karakter (ook een groot pluspunt waarom wij voor don romantic kiezen)

ik ben niet altijd weg van rubinstein (uitzonderingen uiteraard aanwezig) en de reden is denk ik wel bekend ;) (vele luchtzuigers)

MargreetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:59

Rhea schreef:
de united x jazz in het verrichtingsonderzoek is anders ook niet zo braaf onder het zadel.

ken ook een zadel onder een united... nu een plat zadel dus.

Maar daar kun je je wel bij afvragen of het gedrag wel van United komt, en niet vanuit de moederlijn... Hij komt uit de volle zus van Parzival, die was als jong paard ook niet te rijden...

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 15:17

tuurlijk moet je dat altijd afvragen....

ik geef alleen aan dat het me opvalt dat ik meer moeilijke dan makkelijke zie.

dat er toevallig een paar met een mooi hoofd rondlopen zegt ook niet dat hij mooie hoofden geeft.

Maar goed, mijn UB40 (olivi) x balzflug is ook drachtig van Bordeaux (United x Gribaldi) Dan heb ik het rijtje lastige karakters compleet denk ik?? En toch durf ik het aan gezien de moeder en moederlijn...

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 19:34

Mijn DR heeft bij mij een garantie voor het leven, dat zegt wel genoeg denk ik ;) :D .