Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
essiesilly schreef:nou ja.. heel apart... hihihihi

Aimee schreef:essiesilly schreef:nou ja.. heel apart... hihihihi
Heel apart ja
http://player.omroep.nl/?aflID=8974015
en dit is maar een heeeel klein stukje van wat hij kan, ben blij dat je de keuze gemaakt hebt! het zal zeker een mooi veulen worden, heb er een 2 jarige van lopen en die beweegd ook heeel goed, veel souplesse en veel voorbeen!goeroe schreef:Ik blijf het een rare zaak vinden om te fokken met een paard dat al zoveel mankeert en heeft gemankeerd (ook deels erfelijke dingen, Jan_VT). Juist als je zoveel 'pech' met een paard heb zou ik denken dat je extra goed nadenkt voordat je jezelf of misschien een ander opscheept met een veulen dat een grote kans heeft om ook niet helemaal gezond te zijn. Ik dacht dat gezondheid nog altijd belangrijker was dan het papier, maar blijkbaar zijn de meningen daarover verdeeld. Neemt natuurlijk niet weg dat ik hoop dat je merrie voorspoedig herstelt en een gezond veulen op de wereld zal zetten.
Rhea schreef:Daarnaast keuren we tegenwoordig hengsten goed met zeer afwijkende beenstanden, cornage/luchtzuig operaties en C klassen ocd. Misschien kun je je beter daarop richten?
Het was per toeval dat ik dit topic las, nieuwsgierig werd en dus van alles over deze merrie te weten kwam. Mijn kennis is dus gebaseerd op dingen die je zelf hebt geschreven Jura. Ik kan me wel goed voorstellen dat het nu overkomt alsof ik jou moet hebben ofzo, maar dat is echt niet het geval. Ik las iets en kon het niet laten om er iets over te zeggen, meer is het niet. Nogmaals, veel succes! Ik misgun niemand iets, dus jou ook niet, mocht je die indruk hebben gekregen.
goeroe schreef:ook deels erfelijke dingen, Jan_VT
Laten we niet te kort door de bocht zijn. Dat wil ik maar zeggen. 
essiesilly schreef:http://www.youtube.com/watch?v=tuDDBy6SeT4
mijn 2 jarige united, gummi! of niet![]()
ik heb meer goeie bewegers van united gezien dan van tuschinski yvet ( en neee niet om iemand onderuit te halen!) maar vind persoonlijk de nakomelingen van tus ruimte missen ( vaak wat krabbelig) heb veel op de keuringen gezien en daar vielen de uniteds toch goed op
Suzanne F. schreef:essiesilly schreef:http://www.youtube.com/watch?v=tuDDBy6SeT4
mijn 2 jarige united, gummi! of niet![]()
ik heb meer goeie bewegers van united gezien dan van tuschinski yvet ( en neee niet om iemand onderuit te halen!) maar vind persoonlijk de nakomelingen van tus ruimte missen ( vaak wat krabbelig) heb veel op de keuringen gezien en daar vielen de uniteds toch goed op
Hm ja maar bij deze komt het achterbeen weer wat na en hij beweegt te weinig uit de schouder. En dat geeft Tus vaak wel weer meer mee.
maar vind over het algemeen de uniteds ook erg uit de schouder bewegen hoor!
essiesilly schreef:Suzanne F. schreef:
Hm ja maar bij deze komt het achterbeen weer wat na en hij beweegt te weinig uit de schouder. En dat geeft Tus vaak wel weer meer mee.
ja schat het is een 2 jarige van 1.74![]()
maar ik geloof dat ze haar keuze al gemaakt had